Klubbdrakter

Postet av Øivind Rief Armo den 13. Apr 2015

HOC har inngått nye treårsavtaler med eksisterende og nye sponsorer og i den forbindelse må vi bestille nye drakter.

Hvis dere ønsker klubbtøy før sommerferien MÅ dette må bestilles innen torsdag 16/4 kl.12.00.

Benytt linken under ved bestilling av klubbtøy.

Deretter vil bestilling, etter det vi får opplyst fra Bikeshop, sendes hver gang det foreligger et tilstrekkelig antall bestillinger, minst 10.

3 Kommentarer

• Bjørn Christian Borgen

Takk for tilbakemelding Øivind. Jeg må se jeg synes det blir krevende å finne ut hva jeg skal bestille, så jeg velger å la vær å bestille tøy i det hele tatt. Får håpe det blir enklere etterhvert, og at det kommer litt konkret og forståelig informasjon om størrelser og kvaliteter. Synes det er synd at vi som medlemmer blir overlatt til antagelser, manglende og ubekreftet informasjon når det er forventet at vi bestiller klubbtøy.

• Øivind Rief Armo

Jeg får i kveld opplyst at det er tre nivåer, ikke to som først antatt: Atlet classic, atlet elite og sportful. Sportful skal være mindre i størrelsene enn Atlet. Jeg tror, og understreker tror, at Atletstørrelsene er sammenlignbare med størrelsene på forrige klubbdrakt. Bikeshop har noe tøy i sportful til prøving. Forøvrig må jeg henvise til BIkeshop for nærmere opplysninger om størrelse. Du har selvsagt rett i at vi burde oppdatere siden om klubbtøy, men det er et spørsmål om kapasitet hos dem som har tatt på seg verv og oppgaver i klubben. Vi tar gjerne imot flere hjelpende hender.

• Bjørn Christian Borgen

Hvordan er størrelsene på tøyet? For Elite/Sportful varierer anbefalingene mellom å bestille en størrelse større (ref melding fra Margareth tidligere) til en størrelse mindre (ref informasjon på www.bikeshop.no). Noen bilder av tøyet hadde også vært veldig hyggelig! Det kunne til og med vært smart å oppdatere siden om klubbtøy kanskje? Se under Medlemmer -> Klubbtøy. Informasjonen der gjelder vel utgående klubbtøy?

14 april 2015

Logg inn for å skrive en kommentar.